MAGGIO77 ha scritto:JASMINE ha scritto:eila tosi....buongiorno..nevemania ha scritto: aaaaaaaaa gias che parla el diaeto che ridar, sentirlo parlar e ledarlo se tuta naltra roba
ciao
oggi se domenega...un pranzo e un battesimo che do marroni...
qua el temp el se grigio e fret
temp. 6 gradi..
e voialtri cossa feuuu anco'???
ades me parece e se sention stasera...ok????
me raccomando coegheve cossi ridon na stianta..ok????
bona giornata e domenega me raccomando riposeve che doman se luni.
un baso a tutti quei che me scrive ciaooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Giasmin
Moderatori: erboss, MeteoLive, jackfrost
- stella polare 75
- freddo/nivofilo94
Ciao tosii???
uaoooo sentirve parlar le na favola..bravi cosi me piase..
oggi go' vist a neve onde che son andata a pranzo.
uaooo me son divertiaaa un mondo e ho podest ammirar un poc de inverno l'era anca freschet cio'...
qua invesse pioviggine e temp. 6 gradi.
scrive' pure...
mi ho magna' tut anco' percio' stasera niente cena...ma pc e diaet co voialtri..
racconteme qualcossa..

uaoooo sentirve parlar le na favola..bravi cosi me piase..
oggi go' vist a neve onde che son andata a pranzo.
uaooo me son divertiaaa un mondo e ho podest ammirar un poc de inverno l'era anca freschet cio'...
qua invesse pioviggine e temp. 6 gradi.
scrive' pure...
mi ho magna' tut anco' percio' stasera niente cena...ma pc e diaet co voialtri..
racconteme qualcossa..
- SuperWinter
- luca90
- *Forumista TOP*
vacca se l'è complicato sto dialetto!SuperWinter ha scritto:giulys ha scritto:Ciau Gias, tses desviaté bin?
Bele sì a pieu, fa freschin; aié 6°.
Stamatin sun ausame tardi, aiera quasi des ure.
Scrivu el piemunteis coma as pronuncia, perché la gramatica la conosu nen, a l'è complicà.
Mi da cit, l'ai imparà prima el piemunteis che l'italian.
cerea ne!![]()
eh siii ehhh le bel sto diaet ma anca complica' fasso fadiga a capirlo...luca90 ha scritto:vacca se l'è complicato sto dialetto!SuperWinter ha scritto:giulys ha scritto:Ciau Gias, tses desviaté bin?
Bele sì a pieu, fa freschin; aié 6°.
Stamatin sun ausame tardi, aiera quasi des ure.
Scrivu el piemunteis coma as pronuncia, perché la gramatica la conosu nen, a l'è complicà.
Mi da cit, l'ai imparà prima el piemunteis che l'italian.
cerea ne!![]()
scrivi scrivi ti ...cossi' imparon n'altro tipo de diaet...
qua piove ades e la temp. a se sui 5 gradi..
per il resto tutt ben...spero che anca ti a vae ben..
+ciao scrivi pure..che se divertion n'ascianta..
- luca90
- *Forumista TOP*
anca a mi va ben! ser vor di n'ascianta?JASMINE ha scritto:eh siii ehhh le bel sto diaet ma anca complica' fasso fadiga a capirlo...luca90 ha scritto:vacca se l'è complicato sto dialetto!SuperWinter ha scritto:![]()
scrivi scrivi ti ...cossi' imparon n'altro tipo de diaet...
qua piove ades e la temp. a se sui 5 gradi..
per il resto tutt ben...spero che anca ti a vae ben..
+ciao scrivi pure..che se divertion n'ascianta..![]()
![]()
![]()
- cristiano69
beh dai no ste lamentarve anche par el diaet ades...ghe se gia' el temp che se lamenta..nol sa cossa far se fret o calt..no ve se accorti????cristiano69 ha scritto:tanto,un sacco
comuqne oggi qua el sera pi fret de che altri di'...magari venisse un poc de neo..ma mi ormai no me illudo pi perche' secondo mi a primavera a se gia' rivada..basta che e nuvole e sparisse e el sol vien fora e vien calt...
ho pena finiooo de stirar da 2 ore e ho na sonnnoooooooo
kiss a tutti son qua ancora do tre minuti scrive' pure
jassssmmmmiiiinnnnnneeeeee !!!
- cristiano69
Piccolo fraintendimentoJASMINE ha scritto:beh dai no ste lamentarve anche par el diaet ades...ghe se gia' el temp che se lamenta..nol sa cossa far se fret o calt..no ve se accorti????cristiano69 ha scritto:tanto,un sacco
comuqne oggi qua el sera pi fret de che altri di'...magari venisse un poc de neo..ma mi ormai no me illudo pi perche' secondo mi a primavera a se gia' rivada..basta che e nuvole e sparisse e el sol vien fora e vien calt...
ho pena finiooo de stirar da 2 ore e ho na sonnnoooooooo![]()
me fasso un pisochet drio i ociai cossi no me vede..ahahahahhahahahahah
jassssmmmmiiiinnnnnneeeeee !!!
Luca aveva chiesto cosa vuol dire n'ascianta ed io gli ho risposto tanto,un sacco
Ciao Bellissima buona giornata e continua a scrivere
cristiano69 ha scritto:Piccolo fraintendimentoJASMINE ha scritto:beh dai no ste lamentarve anche par el diaet ades...ghe se gia' el temp che se lamenta..nol sa cossa far se fret o calt..no ve se accorti????cristiano69 ha scritto:tanto,un sacco
jassssmmmmiiiinnnnnneeeeee !!!![]()
Luca aveva chiesto cosa vuol dire n'ascianta ed io gli ho risposto tanto,un sacco
Ciao Bellissima buona giornata e continua a scriveremilioni di persone ti leggono ogni giorno
tu metti il buonumore sopra ogni cosa
Uelaaaaaaaaa !!!
buongiorno cio a tutti...
qua la temp fa oggi 3 gradi...fa freschet cio'...
go' let ieri sera prima de andar in let che domenega questa che vien pare chel temp cambie anche al nord est che sia vero????mah secondo mi se se' fret cossita forse riussion a veder calcossa anca qua da noialtri ...magari cossa penseuu????mi de soito ormai e speranza e ga veu perse e pensave anca a primavera che era gia' qua ma forse forse...dai che l'inverno stavolta me vol saudar in modo candido bianco e leggero ....
ades scappo via per deee commission pero' pi tardi son qua...
saluto tutti quelli che leggono le cazzate che scrivo spero che capieiii qualcossa....altrimenti MI TROVATE sulla stanza nord est e li parlo italiano. ciaoooo tosi e tose a pi tardi...
ades un caffe' co do gosse de sanbuca e viaaaaaaaaaaa
basi a tutti dolci e piccini ma affettuosi ...quelli che ti caricano la giornata.
- luca90
- *Forumista TOP*
cristiano69 ha scritto:Piccolo fraintendimentoJASMINE ha scritto:beh dai no ste lamentarve anche par el diaet ades...ghe se gia' el temp che se lamenta..nol sa cossa far se fret o calt..no ve se accorti????cristiano69 ha scritto:tanto,un sacco
Ciao Bellissima buona giornata e continua a scriveremilioni di persone ti leggono ogni giorno
grazie cri!
- luca90
- *Forumista TOP*
JASMINE ha scritto:cristiano69 ha scritto:Piccolo fraintendimentoJASMINE ha scritto: beh dai no ste lamentarve anche par el diaet ades...ghe se gia' el temp che se lamenta..nol sa cossa far se fret o calt..no ve se accorti????
Uelaaaaaaaaa !!!
buongiorno cio a tutti...
qua la temp fa oggi 3 gradi...fa freschet cio'...
go' let ieri sera prima de andar in let che domenega questa che vien pare chel temp cambie anche al nord est che sia vero????mah secondo mi se se' fret cossita forse riussion a veder calcossa anca qua da noialtri ...magari cossa penseuu????mi de soito ormai e speranza e ga veu perse e pensave anca a primavera che era gia' qua ma forse forse...dai che l'inverno stavolta me vol saudar in modo candido bianco e leggero ....
ades scappo via per deee commission pero' pi tardi son qua...
saluto tutti quelli che leggono le cazzate che scrivo spero che capieiii qualcossa....altrimenti MI TROVATE sulla stanza nord est e li parlo italiano. ciaoooo tosi e tose a pi tardi...
ades un caffe' co do gosse de sanbuca e viaaaaaaaaaaa
basi a tutti dolci e piccini ma affettuosi ...quelli che ti caricano la giornata.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eelala du gocc de sanbuca??...we ta se na ciochetera ne! ahahahahah
- stella polare 75